Μια ψυχοεκπαιδευτική προσέγγιση που βασίζεται στα θετικά στοιχεία του χαρακτήρα τους.
Οι μαθητές της Β? τάξης Οικονομίας και Διοίκησης έλαβαν μέρος εθελοντικά σε ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης της ψυχικής ανθεκτικότητας που ολοκληρώθηκε σε δέκα συναντήσεις μέσα στη τάξη.
Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει τα συναισθήματα, τις αξίες, τις πεποιθήσεις, τα θετικά χαρακτηριστικά, τις δεξιότητες των μαθητών προκειμένου να αναζητήσει τις κατάλληλες πρακτικές ενδυνάμωσης της ψυχικής ανθεκτικότητά τους, μέσα από δραστηριότητες που βασίζονται στα θετικά στοιχεία και τις αρετές τους. Επιπλέον, μελέτησε κατά πόσο ο βαθμός συμμετοχής των μαθητών σε ένα ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα προώθησης της ψυχικής ανθεκτικότητας, βελτιώνει τις συνεργατικές σχέσεις και τη συμπεριφορά τους γενικότερα. Τέλος επιχείρησε μια βιωματική προσέγγιση του μαθήματος «Αρχές οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων», συνδέοντας σχετικά τμήματα τις διδακτέας ύλης με την τόνωση της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών.
Δείτε σε power point τις αναλυτικές πληροφορίες για το πρόγραμμα.