Το 1ο ΕΠΑΛ ΠΑΡΟΥ συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus+ εγκρίθηκε να υλοποιήσει σχέδιο με τίτλο: «Ψηφιακές Εφαρμογές στον Τουρισμό (e-tourism)» και κωδ.: 2020-1-EL01-KA102-077812. Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 16 ημέρες, αφορά 20 μαθητές του ΕΠΑΛ και 2 συνοδούς καθηγητές και θα πραγματοποιηθεί στην Πορτογαλία από 01/12/2021 – 16/12/2021.

Η εκπαιδευτική αποστολή θα έχει επιμορφωτικό χαρακτήρα και θα καλυφθεί ως προς τα αεροπορικά εισιτήρια, το κόστος του ξενοδοχείου, της διατροφής, της εκπαίδευσης και των εσωτερικών μετακινήσεων από το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ERASMUS +.

Υποβολή αιτήσεων έως 14/10/2021

Πληροφορίες και κατάθεση αιτήσεων στο γραφείο της Διεύθυνσης.

 

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Άφιξη στην Πορτογαλία και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο – 1 ημέρα.

Θεωρητική Κατάρτιση στις εγκαταστάσεις του φορέα υποδοχής  – 3 ημέρες

  • Τουρισμός και Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Information and Communication Technologies)
  • Τουρισμός και «ηλεκτρονικό επιχειρείν»
  • Ηλεκτρονική Στρατηγική στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media)
  • Εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις ψηφιακές εφαρμογές του τουρισμού.
  • M-commerce and e-marketing στον Τουρισμό

Στόχοι:

  • Να καθορίζουν τις βασικές στρατηγικές για τα Social Media, αλλά και να τις συνδέσουν με τη γενικότερη στρατηγική ηλεκτρονικού marketing της επιχείρησης
  • Να βελτιστοποιούν την εταιρική παρουσία μιας επιχείρησης με τρόπους και τεχνικές αύξησης της εμπλοκής των χρηστών (Engagement)
  • Να σχεδιάζουν τακτικές και δράσεις στο Facebook και στο Twitter
  • Να ενημερωθούν για τα do’s and dont’s στρατηγικές για τα Social Media στον Τουρισμό μέσα από παραδείγματα πετυχημένων χρήσεων των κοινωνικών δικτύων τουριστικών επιχειρήσεων.

Θεματικό Σεμινάριο (workshop) – 1 ημέρα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ – TURISMO DE PORTUGAL

http://www.turismodeportugal.pt/english/TurismodeportugalIP/AboutUs/Pages/AboutUs.aspx

Υπεύθυνος δημόσιος φορέας για την τουριστική προώθηση, ανάδειξη και τη βιωσιμότητα των τουριστικών δραστηριοτήτων.

  • Παρουσίαση του τουρισμού στην Πορτογαλία,
  • Παρουσίαση, μέσω του τμήματος πληροφορικής, των δυνατοτήτων ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων μέσω εφαρμογών νέων τεχνολογιών πληροφορικής.

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ

http://www.portuguese-chamber.org.uk

WORKSHOP με επαγγελματίες του τουριστικού τομέα:

  • Ο Ρόλος του Επιμελητηρίου στην τουριστική προβολή και προώθηση.
  • Παρουσίαση BEST PRACTICES.

Στόχοι:

  • Γνώση της συνέργειας που πρέπει να υπάρχει στον τουρισμό μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.
  • Τρόποι προβολής των πορτογαλικών τουριστικών επιχειρήσεων.
  • Καλές πρακτικές προβολής και προώθησης.
Πρακτική Άσκηση – 8 ημέρες

Στην φάση αυτή οι εκπαιδευόμενοι θα πραγματοποιήσουν πρακτικές εφαρμογές των όσων διδάχθηκαν στο θεωρητικό κομμάτι και στα θεματικά σεμινάρια. Θα χωριστούν σε ομάδες των 5 ατόμων και κυκλικά θα διαδεχτούν όλες οι ομάδες από τις παρακάτω επιχειρήσεις:

 

Εταιρίες και προφίλ Ενασχόληση Στόχοι
Διαφημιστική εταιρεία Wild creations http://www.wildcreations.pt/

Δημιουργία WebDesign & Πολυμέσων, δημιουργία στατικών και δυναμικών ιστότοπων.

Εκμάθηση και εργαστηριακές ασκήσεις σε

Λογισμικά WEB

Χρήση Facebook, Twitter, Βlogs και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση μιας τουριστικής επιχείρησης.

Αναφορά σε καλές πρακτικές.

Κατανοούν την επίδραση του TripAdvisor στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.

Αντιλαμβάνονται το πώς το Mobile Sites τουριστικών μονάδων μπορεί να επηρεάσει την μακροπρόθεσμη κερδοφορία και την εταιρική φήμη τους.

Βελτιστοποιούν την εταιρική τους παρουσία σε ιστοσελίδες αναζήτησης ταξιδιωτικών κριτικών.

Κατανοούν σε βάθος τα διάφορα εργαλεία Mobile email marketing, Mobile Sms Marketing.

Αναγνωρίζουν με ποιόν τρόπο έχουν τη δυνατότητα να επηρεάζουν τις κριτικές των καταναλωτών προς όφελος τους.

Πραγματοποιούν το στήσιμο του δικού τους ιστολογίου, τον εφοδιασμό του με περιεχόμενο

Αξιοποιήσουν το περιεχόμενο αυτό και σε άλλα μέσα, αλλά και να το συνδέσουν με τη γενικότερη στρατηγική Online marketing της επιχείρησης.

 

Η ΕΡΙ http://www.epi.pt/  είναι ένας Διαφημιστικός οργανισμός που λειτουργεί στην πορτογαλική και διεθνή αγορά από το 2002. Εξειδίκευση της το Marketing , Διαφήμιση, Web Design. 

 

Αξιοποίηση των εμπειριών, σχολίων, φωτογραφιών και βίντεο των πελατών επισκεπτών  ως εργαλεία marketing

Ανάπτυξη εφαρμογών multimedia

Αναφορά σε καλές πρακτικές.

WSI

http://www.mundowsionline.com/ η εταιρία εξειδικεύεται σε καμπάνιες διαφημίσεων Google, μέσω μιας πλήρως ευέλικτης και διαφανούς διαχείρισης.

Ενσωμάτωση του mobile στο marketing plan τουριστικών επιχειρήσεων,

 

Προβολή διαφήμισης σε Mobile συσκευές.

 

Αναφορά σε καλές πρακτικές.

 

2 ημέρες

  • Πολιτιστικές Επισκέψεις με στόχο την γνωριμία του πολιτισμού της Χώρας Υποδοχής
  • Αποτίμηση του σχεδίου. Αξιολόγηση με στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων για τη σύνταξη της τελικής έκθεσης (παραδοτέο προς το ΙΚΥ) και τη μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των εκπαιδευομένων από το πρόγραμμα κινητικότητας.

 

Αναχώρηση από Πορτογαλία και επιστροφή στην Πάρο – 1 ημέρα.